Monday, June 6, 2016

Salam Ramadhan

Salam 1 Ramadhan kawan-kawan semua!

Alhamdulillah! Akhirnya kita semua berpeluang menyambut Ramadhan sekali lagi tahun ini. 

Semoga kali ini lebih banyak amalan yang mampu dilakukan dan Ramadhan kita akan lebih diberkati. Sama-samalah kita menghayati bulan Ramadhan yang mulia ini dan beramal sebanyak yang termampu ya. Bukan selalu pun, setahun hanya sekali Ramadhan menjelma ~_^



20 comments:

  1. selamat menyambut ramadhan almubarak kak...semoga kite istiqomah dlm melipatgandakan amalan di bulan mulia ini....semoga segala amalan kite diterima Allah taala...amin

    ReplyDelete
    Replies
    1. Same to you, Lieya! Moga Ramadhan kita kali ni lebih diberkati dan dapatlah hendaknya kita beramal lebih ya!

      Delete
  2. Selamat menyambut Ramadhan kak :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Sama juga buat Nani di Pahang nun ^_^

      Delete
  3. Salam ramadhan juga buat MD sekeluarga

    ReplyDelete
  4. selamat berpuasa kak..Adik Cute puasa tak?hehe.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Selamat berpuasa buat Sal juga ya!

      Adik Cute kata, dia 'kuasa' jugak!

      Delete
  5. dah Ramadhan ke-2 ni..nak ucap gak..salam Ramadhan buat MD sekeluarga... moga segala amalan dpt dipertingkatkn...amin!
    **rajin2 masak tauuu...:)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Samalah ya buat Atie sekeluarga di Sabah nun. Semoga amalan kita di bulan yang mulia ni lebih diberkati hendakNya!

      Auww! Pesanan penaja ~_^

      Delete
  6. Salam Ramadhan kak untuk akak sekeluarga..
    moga thn ni lebih baik dari thn2 yg lepas..
    thn ni balik batu pahat ker??

    ReplyDelete
    Replies
    1. Salam Ramadhan juga buat Lyn sekeluarga.

      Eh, raya Aidil Fitri wajib balik kampung! Raya Aidil Adha takpalah...

      Delete
  7. Erkkkk...pendeknya entry...ekekeke...

    Ramadhan Kareem MD & family ☺☺

    ReplyDelete
    Replies
    1. Memang pendekkan, rasa pelik ya tak?

      Salam Ramadhan dan selamat berpuasa, Fiza!

      Delete
  8. yerler salam Ramadhan untuk MD dan keluarga..
    cam fiza gak nak cakap pendeknyer entry...

    ReplyDelete
    Replies
    1. Salam Ramadhan buat Cho juga.

      Entahlah tetiba rasa nak entri pendek aje ^_^

      Delete
  9. alhamdulillah di hari keempat sudah..
    salamramadan

    ReplyDelete
    Replies
    1. Alhamdulillah! Setakat ni takda masalah pun. Semoga kekal mudah sehingga akhir puasa!

      Delete
  10. Salam Ramadhan Kak Ton.....
    Tulah tu ..... hari tu dpt video pasal Ramadhan, Imam Mekah kot entahlah ckp pasal kerugian kita yg tak menghidupkan Ramadhan. Org yg dah meninggal pun kalau boleh nak kembali dihidupkan sebab nak berebut mendapat ganjaran Ramadhan ni ..... Sedih! Insaflah kejap....huhu

    ReplyDelete
    Replies
    1. Samalah Mak macam bersedekah juga. Kita ni cari alasan aje nak bersedekah. Asyik tak cukup itu, tak cukup ini. Tapi pada orang yang dah meninggal tu, meronta minta balik semua ke dunia supaya dapat bersedekah!

      Delete

Nak kahwin lagi...

Salam kawan-kawan! Amboi, tajuk! Seram membacanya! Siapalah gamaknya yang nak kahwin lagi ni? Yang sebenarnya, tak tahulah hari...