Posts

Showing posts from February, 2016

Pemenang teka jumlah harga di Rumah Thai ^_^

Salam 16 Jamadil Awal kawan-kawan!

Entahlah dilanda 'ribut taufan' dari arah mana, tetiba aje rasa malas menyerang hampir sepanjang minggu ni! Malas nak buat semua perkara. Update blog malas. Kerja pun malas. Buat kerja rumah pun malas. Pendekata memang malaslah nak buat segala!

Sebelum kemalasan melanda lagi kali ni, biarlah I up entri ni secepat mungkin. Tentang teka jumlah harga makanan di sini.

Tiada siapa pun yang meneka tepat ya tapi I dah buat keputusan. I tetap akan hantar hadiah kepada kawan yang meneka hampir tepat. 

Meh, kita tengok dulu hargayang diteka oleh kawan-kawan alam maya I yang awesome ni ~_^

1.  Norhayati Mohd Isa ~ RM59.60

2.  Aizamia3 ~ RM53.10

Jalan-jalan & makan-makan di PD

Image
Salam 14 Jamadil Awal kawan-kawan!

Hari ini kita sambung cerita Port Dickson lagi ya. Harapnya janganlah penat membaca ^_^

Biasalah I ni kan, kalau pergi bercuti sehari pun I boleh buat entri berpart-part. Takda gambar pun okey aje jari jemari ni menaip. No hal punya @_@

Hari ni I nak bercerita tentang aktiviti kami di Port Dickson. Bukan aktiviti beriadah ya, aktiviti makan-makan aje dan jenjalan hirup udara segar di petang hari, di pantai je...

On the way dari rumah, kami singgah di RnR Seremban untuk sarapan pagi. Nampak ramai orang. Cuaklah juga kotnya semua orang nak menuju ke PD. Cuti panjang dah lama habis, tak akanlah minggu lepas ni ada lagi orang yang teringat nak balik kampung di selatankan ^_^ Tapi yang ramai kelihatan pakai baju kurung bagai. Ni mesti ada majlis kahwin atau rombongan meminang anak dara orang ni!

Ada jugalah group mat-mat motor berkuasa tinggi. Bukan satu group aje, banyak pulak. Tertelan-telan air liur anak-anak bujang I tengok Ducati ... Siap main booked sora…